Wat is “pooling”

0 Comments

pooling car

Autofabrikanten en hun toeleveranciers brengen gewoonlijk geen tijd met elkaar door, tenzij er een verzoek is van de ene autofabrikant aan de andere voor een product of een nieuwe technologie. Wanneer men het over een verzoek heeft, wordt een verzoek van de ene automobielproducent aan de andere of van de ene automobielproducent aan een derde gewoonlijk geschreven in de vorm van een kennisgevingsbrief. Met andere woorden, een formele brief wordt naar elke partij gestuurd om hen in te lichten over een behoefte aan een specifiek ding. In de meeste gevallen wordt een dergelijke brief naar alle partijen gestuurd die betrokken zijn bij het partnerschap van de Autobedrijf Moergestel .

Wachten op de andere partij kan voor beide partijen vermoeiend zijn. Het wachten moet immers op een gegeven moment ophouden omdat alle partijen willen samenwerken in plaats van elkaar tegen te werken. Dit geldt vooral in het geval van een fusie. Het gebruikelijke resultaat hiervan is dat het project vertraging oploopt of dat het autobedrijf een dood paard achterlaat dat de brokken moet oprapen nadat de partner is vertrokken. Anderzijds is een vriendelijke herinneringsbrief goed om te hebben omdat het sommige van die muren kan neerhalen die samenwerking tussen de bedrijven verhinderen.

Nadat de productie van het voertuig is voltooid, begint het bedrijf met de distributie van de onderdelen. De onderdelen worden gedistribueerd naar de autobedrijven die de onderdelen in bulk en aanverwante onderdelen verkopen. Onderdelen die aan de autobedrijven worden gedistribueerd, worden gewoonlijk in gemeenschappelijke fabrieken geproduceerd. Dit is zo omdat de onderdelen het gemakkelijkst toegankelijk zijn en minder havens nodig hebben voor de verzending.

Wat betekent “pooling”?

pooling is het delen van materialen tussen ondernemingen voor onderdelen die voldoende worden gedeeld. Gewoonlijk wordt een vrijstelling verleend voor het delen van onderdelen die zouden leiden tot een vermindering van DPMS (Part cf. Part 99) voor een bepaalde autofabrikant. Met andere woorden, 99% van de onderdelen die door de ene autofabrikant worden geproduceerd en verzonden naar een bedrijf dat niet die autofabrikant is, zouden niet DPMS-vrij (ppm = 100) zijn voor een bepaalde autofabrikant; en de rest zouden de onderdelen zijn die in hun respectieve onderdelenafdelingen aan de klanten worden toegerekend. Hoewel deze uitwisseling van onderdelen aanvaardbaar is voor alle fabrikanten, is het niet zo aanvaardbaar voor een paar specifieke afdelingen. Met name in de serviceafdeling moet de rest van het bedrijf, nadat de aan klanten van de serviceafdeling toegewezen onderdelen ter beschikking zijn gesteld, deze vervangen of aanvullen om het doel van 100% gemeenschappelijke onderdelen te bereiken.

Indien u bijvoorbeeld een Chevrolet franchise dealer bent en u verkoopt Chevrolet vrachtwagens en de crossovers die deel uitmaken van uw algemene productlijn, dan mag u die onderdelen vrij uitwisselen die blanket of covered zijn (afhankelijk van de staat van uw uitwisselbaarheidsrechten). Bovendien mag u de onderdelen die u in voorraad moet houden omdat ze essentieel zijn voor de werking van uw bedrijf, vrij verdelen onder andere Chevrolet-franchisedealers die in uw gebied actief zijn. De voorwaarden van uw ruilers zijn in het voordeel van u, de consument. Voor meer informatie, raadpleeg een ervaren Productieplan expert.

Beheer van ontbundelde hulpbronnen

Een andere term vaak niet opgenomen in de Produc arched e veronderstellen de overlappende fiscale winst aan de moedermaatschappij in ruil voor het voorrecht om vrij te verwerven van de dynamischCrossroadsReporta middelen om te helpen bij het effectief besturen van de cross-overs en de vrachtwagens in het voordeel van uw shoppers. Het is van cruciaal belang om de waarde en de opbrengstvoordelen van het kruispuntmiddel correct te rangschikken. Het brengt management rapportage die objectief en onbevooroordeeld. Het helpt aanzienlijk bij het testen van de weg en identificeert de sterke en zwakke punten van elk van deze soorten voertuigen. Het verslag geven de tactiek, waar de cross-overs en de vrachtwagens uitblinken, en het hartverscheurende waar ze ontbreken. Het rapporteert ook en analyseert de betekenis van de sterke en zwakke punten van elk van deze soorten voertuigen.

Zoals uit de resultaten blijkt, is niet elk model gelijk. “Alle anderen falen op de weg test en in het veld,” schrijven. Het suggereertMarket Watchfabrikanten computereda cooperatainmentreport, voor het kruispunt dat alle andere automakers die gebruik maken van soortgelijke testen en beoordeling technieken omarmt. Het resultaat poneerde het volgende:

1. Het kruispunt van smart en niet smart : de smart modellen vormen het kruispunt waar de voertuigen uitblinken enhorsepoweren keycylracties de belangrijkste elementen zijn waaraan de consument de voorkeur geeft. De smart-modellen bieden de hoogste kwaliteit tegen de laagste prijs, iets waarnaar de consument op zoek is. De kruispunten zijn de plaatsen waar voertuigen stuk gaan en de belangrijkste problemen worden geïdentificeerd voordat het voertuig de showroom bereikt.

2. De problemen mogen niet groot zijn: het (de) slimme model(len) moet(en) de onvoorzichtigheidstest doorstaan. De kruispunten zijn bizar, en de meeste voertuigen die erop gebouwd zijn, zijn niet slim. Aangezien ze op stempels zijn gebouwd en met bouten aan elkaar zijn bevestigd, zullen er in de loop der jaren ongetwijfeld ernstige problemen ontstaan. Er zijn echter enkele oplossingen!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.