Wat is een auto?

0 Comments

Dab plus autoradio

Vóór 1990 konden autoradio’s worden besteld bij de plaatselijke autodealer. AM- en FM-radio kwamen beter beschikbaar naarmate fabrikanten als Philips de lancering van AM uitstelden, en elektronicabedrijven alsurusor & KA waren bezig de elektrische systemen geavanceerder en gebruiksvriendelijker te maken.De Rotterdamse fabriek werd geopend in 1989, toen Philips in Nederland een gecombineerde versterker en AM/FM-radio begon te maken. De markt voor elektrische oplossingen in Rotterdam was net in opkomst en in 1990 moesten er in totaal 6000 mobiele buitenwijken (Rention gebouwd) op het elektriciteitsnet worden aangesloten. Dit bracht de  behoefte aan een snelle en economische methode om elektrische diensten te leveren en, aangezien Rotterdam geen hydro-elektrische damfaciliteit had, was het water de beste optie (Fogelborgh) en een waterkabel werd voor drie weken aan de rivier bevestigd om tijd voor de bouw vrij te maken.

Het ingewikkelde bedradingssysteem van de Rotterdamse elektrotechnische installatie is ingewikkeld en geraffineerd en omvat meer dan honderd speciale contactdozen en meer dan 1000 microprocessoren. De plaatselijke fabrikant financiert de Rotterdamse fabriek, maar de elektriciteit wordt geleverd door audumers. De kabel wordt gelegd door meer dan 300 werknemers in de kabelfabriek. Voor de vervaardiging van de kabeluiteinden zijn zeven circuits nodig, waaronder drie hoofdriemen, drie binnen riemen en zeven twistriemen voor de afdichtingen. Het duurt 9 uur om één circuit te maken en de audibles in de fabriek helpen ook om het lawaai van de fabriek aan het einde van de fabricage te verminderen. De audibles in de fabriek hebben de economie in de afgelopen twee decennia vele malen gered. De fabricage van rubberen pakkingen, paperclips, kunststoffen, koperen bedrading en allerlei andere materialen in enorme hoeveelheden is moeilijk. De elektrische fabriek vervaardigt alles van batterijen tot supercondensatoren en haar werk is van essentieel belang voor de ontwikkeling van nieuwe technologische producten. Rotterdam is ook een unieke plaats omdat het de enige plaats ter wereld is waar je een rups over een veld met bladeren kunt horen schuifelen. Het is geen rups, het is een brandweerauto die achteruit rijdt. De waterstroom is zo krachtig dat er zand wordt rondgeslingerd, waardoor de grond bedekt blijft en er een lagedrukgebied ontstaat waarin het geluid van de motor zich kan inprenten. Je kunt het nog horen als de Rups nog een eindje weg is. Nadelen van de installatie

Hoewel de voordelen opwegen tegen de nadelen, kan productie in Rotterdam ook een keerzijde hebben. Productie in Rotterdam zelf kost veel energie. Machines en inkoopapparatuur moeten worden onderhouden, en elektriciteit is soms onbetaalbaar. Stelt u zich eens voor, u bent ingenieur met een probleem: u moet een nieuw systeem ontwerpen om een plotselinge productiestijging op te vangen. U zou het probleem kunnen oplossen door een ander bedrijf de nieuwe apparatuur te laten fabriceren, maar dat is erg duur. Rotterdam is, zoals gezegd, een unieke plaats om het ontwerp te maken, en de ingenieurs lossen er problemen op waarvoor andere bedrijven niet aansprakelijk zijn. Deze plaats is ideaal voor geconcentreerde engineering-inspanningen en hoogstaand denken.

oplaadbare hybride voertuigen worden op de markt gebracht tegen verschillende prijzen. In het geval van de Toyota Prius, de prijs is $ 25.000. Zijn gasprestaties zijn met 5-7 MPG misschien woedend slecht, maar de kosten van de batterij bedragen op het moment van schrijven van dit artikel slechts 165 dollar. De kosten van elektriciteit voor de hele dag die nodig is voor een dagelijkse productie is ongeveer 10 cent per transactie. Je kunt met je Prius 80 mijl rijden voor je meer dan drie cent uitgeeft. De productie en de EV De productie van de EV1 vond plaats in de voormalige BMW-fabriek in Spartanburg, South Carolina. De productie in de eerste week bestaat uit ongeveer 1000 eenheden, zodat Koenigsegg er 70.000 nodig zal hebben. De vraag is enorm. Om aan de vraag te voldoen, zal de fabriek in de eerste week op volle productie draaien en in de eerste maand uitlopen. De eerste levering zal in december zijn, afhankelijk van het weer. Het probleem is dat er zeer veel vraag is naar dit soort producten. Daarom vindt de eerste productie plaats in Spartanburg, omdat er niet genoeg capaciteit is om aan de vraag te voldoen. De vraag is ongeveer 1 maand tot 1 jaar, dus daarom is de winter zeer belangrijk.

Lees meer

Multimedia auto

Leave a Reply

Your email address will not be published.