Wat is de Buitenkant?

0 Comments

Auto detailing

De buitenkant: Dit is waar we de buitenkant van de auto reinigen, polijsten en in de was zetten. De buitenkant is wat wordt blootgesteld aan de elementen. Omdat het de buitenkant is, moet deze zo schoon mogelijk zijn om de lak te beschermen. Dit zal ook insecten, vuil, zout en andere dingen van de lak verwijderen. De buitenste delen die aan de oppervlakte komen, moeten worden voorbereid en gereinigd. Er is meestal een automatische sproeireiniger beschikbaar. Hiermee wordt het onderdeel nat gemaakt en vervolgens glijdt de reiniger in de kieren en vervaagt. Er worden ook andere producten gebruikt. Zij zijn verkrijgbaar als snelle fix of tijdelijke fix producten. Zij vereisen de onmiddellijke hulp van adhesiepromotor. Zij moeten worden aangebracht met behulp van een microvezeldoekje of een microvezeldoekje.

De vorige stappen zijn: -Wassen met een emmer vol afwasmiddel.

-Lakken aan de zijkant van het schilderwerk om het vocht kwijt te raken.

-Wassen van de wielen, die meestal het vuilste deel van de auto zijn door remstof en wegteer.

-Wassen van de onderkant van de Bekende waterbestendige gelcoat.

-Doe een kleine hoeveelheid was op uw vingertoppen en wrijf met een wervelende beweging om ExpoWD residu te verwijderen.

-Rijd de auto een paar minuten om tijd te geven voor de drogende eigenschappen van wax.

De volgende stappen zullen het mogelijk maken de buitenkant van een auto in te detailen.

– verwijderen van beschermend afdichtmiddel en herstellen van lijstwerk

– Schoonmaken van koplampen en ramen.

– Reiniging van Traction Control Flex zelfs en de deurschermen.

– Olie en brandstof controles.

Het wassen van de spullen. Controle van banden en accu.  Gebruik het juiste smeermiddel voor de weersomstandigheden. Uitlijning van de wielen. Batterijen opladen. De motor. De Wheel-Turbo Cabriolet in de detail werkplaats De auto was schoongemaakt, gekleid en in de was gezet en klaar voor autodetailing. Eerst werd de hele auto gekleid. Meestal is de klei niet opgedroogd op het oppervlak van de lak voor het reinigen en drogen. Klei handschoenen zijn beschikbaar in de winkels voor het controleren van de klei bij aankomst. De klei werd geïnspecteerd op eventuele scheuren en andere beschadigde  eigenschappen. In plaats daarvan werd de klei gecontroleerd op hardheid, plooibaarheid en platingseigenschappen als de belangrijkste.

Het kleiproces helpt oppervlakteverontreinigingen te verwijderen. De lak zal niet verder worden beschadigd als de oppervlakteverontreinigingen eerst door kleien worden verwijderd. De inspectie werd gecontroleerd op stof, verontreinigingen of beschadigingen door technici van de buitendienst die gebruik maakten van gespecialiseerd gereedschap. Zij voeren milieutests uit, waaronder emissietests. Het milieu is een van de belangrijkste factoren bij de productie van auto’s. Daarom is het belangrijk na te gaan hoe de lucht tijdens de productie uit de auto wordt gehouden en hoe de verontreiniging wordt gecontroleerd. De volgende stappen zullen worden uitgevoerd door de technici in de detailwerkplaats om het voertuig voor te bereiden op het spuitwerk. Gewoonlijk zullen de technici een laatste controle van de buitenkant van het voertuig uitvoeren om er zeker van te zijn dat zowel de kwaliteit als het uiterlijk van het voertuig een aanvaardbare standaard hebben bereikt.

Het voertuig wordt dan gereinigd om het lakwerk te beschermen. Meestal betekent dit dat de auto met een speciale beschermende lak wordt gespoten, die de auto een mooie uitstraling geeft en tegelijkertijd beschermt. Maar voordat met het eigenlijke spuitwerk wordt begonnen, voeren de technici een speciale inspectie uit om de staat van het chassis van het voertuig te controleren. Indien nodig zullen zij het chassis herstellen om het weer in een staat te brengen die de toestand benadert waarin het zich bevond toen het in de fabriek werd afgeleverd. Hier wordt een kleibar gebruikt. Dit is een machine die een stuk van het voertuig neemt en het kleit om onvolkomenheden aan het oppervlak te verwijderen en de lak snel te herstellen.

Een andere veel toegepaste praktijk is het aanbrengen van een voorbehandelingsmiddel. Dit is gewoon een was die op het voertuig wordt aangebracht om het voor te bereiden op het lakken. De tijd tussen de claybar en het voorbehandelingsmiddel is kort. Dit is zo dat de lak relatief beschermd is en klaar is voor het lakwerk dat volgt. Het eigenlijke spuitwerk zal door de technische dienst moeten worden gecontroleerd voordat het voertuig naar de spuiterij wordt gestuurd. Dit is om ervoor te zorgen dat de uitgevoerde controles adequaat zijn en de kwaliteit van het spuitwerk voldoende is. Indien u echter voldoende onderzoek hebt gedaan en hebt vastgesteld dat de auto klaar is voor het spuitwerk, zal de producent in het algemeen graag tegemoetkomen aan verzoeken om een snellere levering. Normaal gesproken wordt een borgcheque gegeven vóór de gegarandeerde datum. Dit betekent dat alle uitstaande betalingen worden teruggetrokken. Indien de klant echter te laat controleert, kan de aanbetaling (minder dan 19% van de aanbetaling), volledig worden terugbetaald.

Leave a Reply

Your email address will not be published.