Hoe bereid je je voor op je scorevenster?

0 Comments

rijden

Uw scorevenster

Uw puntenvenster is eigenlijk meerdere vensters. Elk venster heeft verschillende sabbatical cijfers. De eerste sabbatical markering is voor de eerste maand van het slagen voor de theorie test. De tweede en elke volgende maand zet je punt na punt.

Raam Scoreume

Vergeet niet dat je je theorie-examen terug moet halen om je certificaat te krijgen. Je kunt je certificaat van voltooiing op de laatste dag van de maand om 16.00 uur kwijtraken.

Wijze van voltooiing

U moet ervoor zorgen dat u ten minste 75% van de theoretische beoordeling kunt halen. U kunt echter voor elk onderdeel een score van 100% behalen als u over voldoende kennis beschikt.

Wanneer u voor elke sessie van de theoretische test een score van 100% hebt behaald, ontvangt u een antwoordblad. Op dit blad staan alle vragen die u in de echte test bent tegengekomen. Alleen specifieke vragen worden gecorrigeerd, andere vragen worden niet gecorrigeerd wegens gebrek aan begrip van het theorievraagstuk.

De antwoorden in het testboekje kunnen zowel een foto als een fantasiediagram zijn. Naar beide methoden zal in het examenboekje worden verwezen. Lichamelijk onderzoek op determinisme is een andere nuttige en aanvullendeVergeet niet dat u bij het beantwoorden van de vragen uw voeten moet kunnen gebruiken en niet uw handen.

Praktisch examen: Handelen en reageren op verkeerstekens en instructies

Het examen duurt ongeveer een uur. Aangezien een bestuurder van een autorijschool meestal een volle rijbewijshouder is, 18 tot 25 jaar oud, moet hij in één oog kunnen kijken en ten minste zijn handtekening kunnen zetten.

In vergelijking met de theoretische examens zijn de rijomstandigheden tijdens het praktijkexamen zwaarder. Daarom moet u voorbereid zijn op bepaalde situaties, zoals het oprijden van steile hellingen.

De meest riskante situatie die een voetganger kan tegenkomen is op een rotonde. Oefen daarom met dit scenario. Het is ook redelijk dat u het certificaat voor zo’n test haalt, zodat u ook het gebruik van een rotonde kunt oefenen.

Veel van de manoeuvres worden handmatig uitgevoerd. Dat betekent dat je moet leren hoe je deze handmatig uitvoert. U kunt de hulp inroepen van een ervaren chauffeur.

Een rijexamen is bijzonder geschikt wanneer u in een groep moet rijden. U moet dus uw begeleiders meenemen. U moet met de anderen bespreken wat hun rijstijl is en hoe zij met bepaalde situaties omgaan.

anekdote: Op een test legde ik mijn vriendin een reeks overtredingen van de verkeersregels voor. De vragen waren opzettelijk gekozen om haar kennis van de verkeersregels te testen. Vervolgens voerden we twee alternatieve tests uit:

Neem de boeken door en bestudeer de verkeersregels. Concentreer je op de gemarkeerde gebieden. Concentreer je op de verkeersregels en wetten

De tweede test was een Rijinstructeur opleiding. Ik vroeg haar om een specifieke route te volgen vanaf een opgesomd adres. Zij reed de route, stopte voor sightseeing, maakte een U-bocht, reed op de doorgaande weg en kwam bij een T-kruising.

Ik vroeg haar toen te vertellen wat er tijdens de test was gebeurd. Zij vertelde dat zij bij een rotonde was gestopt omdat zij iets moest regelen en niet van plan was te stoppen voor de onderhoudsman. Zij zette de auto in zijn versnelling en reed langs de dichtstbijzijnde lantaarnpaal. De auto maakte een bocht naar rechts. Ik meldde mij bij het bureau, zodat zij op de gebruikelijke wijze zou worden behandeld, maar dat zij het keuringsbewijs zou krijgen.

Opmerking: Later ontdekte ik dat je in sommige steden meestal moet stoppen voor een rood verkeerslicht, maar niet voor het maken van.

Leave a Reply

Your email address will not be published.