Een overzicht van de verlengde opschorting
Een verlengde KTM-achterbrug is in feite een verlenging van de originele achterbrug. Het is eigenlijk een verlengstuk van de voorvork van je offroad-machine.
Als het gaat om de vering van uw KTM, zijn er twee opties, er is de originele KTM-ophanging of de kmart-ophanging. De originele KTM-ophanging is een systeem met dubbele bladveren. De kmart-ophanging is een singlesqueous-systeem.
Het eerste deel van het uitbreidingssysteem is de voorvork. Tijdens de eerste tests van uw KTM zou u de vork al in uw garage moeten hebben laten vallen. Neem de vork voor een proefrit. Rolt het vrij als je de ruwe oppervlakken raakt? Als je op de rem trapt, moet de achterbrug de druk absorberen. Nadat u zeker weet dat het goed werkt, moet u de vork laten zakken. De hoogte van de vork moet zo zijn dat hij het gemakkelijkst tussen de twee obstakels kan manoeuvreren.
Nadat je een of meer obstakels hebt weggenomen, kun je het project starten en aan de vorken werken. Het is niet nodig om een vorkheftruck te kopen om een proefrit te maken. U kunt er een naar uw werkplaats laten vervoeren. Als je hem hebt getest en hij werkt naar behoren, moet je je vering bestellen. De suspension engineers van kmart adviseren u binnenkort over de meest geschikte upgradepakketten. U moet het ophangingsupgradepakket kiezen dat handig is en binnen uw budget past.
ipers en resealant
voordelen:
Het voorkomt de vervuiling
Het maakt het schoonmaken gemakkelijk
Het is de beste keuze in veiligheid!
Klemkracht
Het is de duurste optie
Het is de gemakkelijkste afwerking om te schilderen!
Het is meestal staat op wielen
Het is gevoelig voor aankopen bij derden
Ze zijn vaak geschroeid en gecorrodeerd
Het zal moeten worden vervangen om vervalsing te voorkomen
De achterbrug
de vorken
De ophangingsgeometrie
de swingarmen
Theathing
Het remsysteem
Andere ophangingscomponenten
bepaalde delen van de ophanging
lichaamsrol
Andere ophangingsonderdelen
trein rollende kit
heeft een afgedichte verbinding met een centerlink kit
flexibele baan
Nu zijn het de delen van het frame. HydralicsRecall 1.HH.EM. Fairfax opnieuw geactiveerd. Alle onderdelen moeten worden vervangen en alle bouten moeten worden ingevet. Carrosseriepanelen Dit is het omhulsel van de auto. Ze zijn meestal gemaakt van glasvezel en blanke lak. Een deel ervan is gemaakt van glasvezel of polyurethaan. BrandstoftankEen kleine gastank bevindt zich in het midden van de vloer van de motor. Alle brandstofleidingen moeten eraan worden bevestigd. Jack standsAlle jacks worden geïnstalleerd via het midden van de vloer. Jack pads zijn bevestigd aan de kriksteunen. Ze worden gebruikt om het voertuig op te tillen wanneer het op de lift wacht. Schakelvergrendelingen Dit zijn de achterste mechanische onderdelen die aan de schakelhendel zijn bevestigd en niet mogen worden verplaatst.
In het bijzonder moet u al deze onderdelen controleren nadat u de onderdelen hebt geïnstalleerd. Het wordt sterk aanbevolen om ze te wassen om al het vuil te verwijderen. Het bovenstaande artikel is slechts een overzicht van de KTM X-Bow-ophanging. U moet een veel volledig onderzoek en een aanpak hebben om uw opschorting te upgraden voordat u koopt.